ősz

ősz

2012. január 10., kedd

Váczi Eszter Quartet: Így utazom



Megjelent Váczi Eszter 2. nagylemeze, melynek címe: Eszter kertje

Itt található az Így utazom című dal.

Aki szereti a magyar jazzt, érdemes belehallgatnia.

Szöveg: Váczi Eszter, zene: Schneider Zoltán

Ma csomagjaim hátrahagyva felültem egy gyorsvonatra. S bár jegyem ablak mellé kértem, nem volt hely , mikor beléptem első pillanatra. Végül valaki felállt, átadta helyét és leszállt, azt mondta: itt az idő. És elindulhatott a film, az ablakon túl elsuhanó tájakon át.

Túl az időn és gondolaton, éppen most robog át rohanó vonatom

És miközben a tájat néztem összeolvadtak egészen mind az emlékeim. Egyszer kislányként nevettem, apró árnikákat szedtem a múlt rétjein. Aztán egy csalódás után bolyongok sírva Óbudán üres utcákon át. S bár néhol fájdalommal tettem, fél mosollyal emlegettem fel a szerelmeim.

Túl az időn és a gondolaton, éppen most robog át rohanó vonatom. Így utazom tovatűnt utakon, Így visz az út, amíg nincs alagút.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Már mióta kerestem, hogy ki énekelheti ezt a dalt...
    Eddig kétszer hallottam a rádióban véletlenül.

    VálaszTörlés